zondag, oktober 15, 2006

3e laatst op boerentorentrappenloop

Daarnet meegedaan aan de boerentorentrappenloopwedstrijd. Vlak voor ik vertrok, hoorde ik dat de rapste op twee minuten en een half naar boven was gecrosst, dus dacht ik: ik doe het rustig aan, dan kan ik onderweg tenminste nog wat van het uitzicht genieten. Gevolg: ik ben uiteindelijk derde laatste geëindigd van de 493 deelnemers met na mij een meisje van zes jaar en nog een madame die krampen had gekregen. In elk geval: beter derde laatste, dan 47ste of zo. En daarbij iedereen die boven geraakte kreeg een gouden medaille.

6 opmerkingen:

amon zei

waarom ben ik niet jaloers?
toch gefeliciteerd geert.

Geert Beullens zei

hartelijk dank mister stuffonthebeek!

amon zei

dat is graag gedaan mister pyranogeert

Anoniem zei

ja man, gefeliciteerd!

Anoniem zei

Ja, gefeliciteerd! Zomaar den boerentorentrap oplopen (hoe snel of traag ook) vind ik een hele prestatie. Zeker goud waard!

Anoniem zei

En ook E Hanssen voor jemoeten dulden... doch edoch,
fantastisch; die deelname...
een geweldig zicht