donderdag, februari 15, 2007

Sterfdag Captain Cook herdacht

Gisterenavond de sterfdag van Captain Cook op passende wijze herdacht. Jammer genoeg ben ik niet in restaurant Captain Cooks in Roosendaal gaan eten omdat mijn mevrouw nogal laat thuis was en ik niet meer op tijd ginder geraakte. Als alternatief ben ik eerst in de Australian Bar een glaasje Port gaan drinken omdat Cook Australië tot Brits grondgebied heeft uitgeroepen en port cooks lievelingsdrankje was. Vervolgens ben ik een croque hawaï gaan eten omdat Cook werd vermoord op Hawaï. En tenslotte ben ik een glas rum gaan drinken in een café naast de Schelde met zicht op de boten en wel omdat Cook zijn zeelui altijd beloonde met een stevig glas rum als ze flink geweest waren. Cheers Captain!

2 opmerkingen:

High Power Rocketry zei

: )

Anoniem zei

Wens Captain Cook een gelukkige sterfdag van mij !!!