zondag, februari 25, 2007

Antwerpen Investeerd

Fantastisch nieuws! De stad Antwerpen gaat mijn straat her-aanleggen. Het gaat niet alleen om mijn straat maar ook die van van mijn mevrouw, mijn drie kinders en al mijn buren. Enfin, dat hoop ik toch, want eigenlijk woon ik in de Isabellalei en niet in de Isabellelei. Als het toch om mijn straat gaat ben ik wel heel gelukkig want Antwerpen investeerd maar liefst 205 000 euro in bestratingswerken. U leest het goed: investeerd! We krijgen dus waarschijnlijk een nieuw voedpat, verse straadtasfald en met wat geluk hier en daar een bedtonnen pod met vedtplandten op de stoep.

4 opmerkingen:

Kim zei

Heheheheh.... allemaal ANAL-fabeten in Antwerpen. Ze zouden beter Deens leren!

Kim zei

Heheheheh.... allemaal ANAL-fabeten in Antwerpen. Ze zouden beter Deens leren!

Anoniem zei

En de comments niet 2 keer posten

Anoniem zei

Bei onz in 't straad zauden ze ook gerusd wat mochen weizigen. Omdat het foor onse teur nochal een lang stuc regtoor gaat, heppen se nogal de nijgin er techen een rodvaart door te fliechen. Maar omdad feel fan tie laachfliechers polisie, prandweer en siekewachens zijn sal ik er maar niet te hart op rekenen...