donderdag, januari 04, 2007

Drie Koningen in Barcelona

Morgen komen in Barcelona per schip niemand minder aan dan de 3 koningen henzelve en ze zullen speciaal voor de mensen de hele zaterdag over de straten rond het centrum paraderen totdat de vonken erafvliegen! Als u zaterdag zelf niets anders te doen hebt (3 koningen gaan zingen bijvoorbeeld) , dan kan u vanavond nog snel een vlucht boeken en dan bent u zaterdag in Barcelona. Als u de 3 koningen iets wil vragen, dan kan u zelfs nog snel het vraag-het-aan-de-drie-koningen-formulier invullen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat zou ik deze afteldag willen eindigen in een kussen, met een boek , ... maar de wereld beslist er anders over. Innerlijk schreeuwt het: fuck the world, maar we zijn beschaafde mensen , niet! We moeten mee in de tredmolen die zegt dat dromen doen uitkomen niet gezond is. Dat genieten van je hart raar is. En de opsomming kan verder gaan.

Negatieve houding zou je zeggen, kan zijn maar ik zie het zo niet. Want hoorde ik niet ergens uitspreken: je gedachten zijn vrij! Is er iets positiever dan dat? Ik denk het niet. Het doet me relativeren maar ook verlangen tegelijk, dromen maar ook wakker zijn tegelijk, geleefd worden maar ook leven tegelijk!

Ingewikkeld , neen hoor, maar misschien hebben degenen die het toch ingewikkeld vinden niet het geluk dat ik heb!

Geert Beullens zei

Eigenlijk is er ook niet echt een verschil tussen wat droom en echt is. Die drie koningen zijn ook niet echt, maar ze komen wel aan in Barcelona en er komt een paar duuzend man naar kijken juist omdat de drie koningen aankomen, dus zijn ze wel degelijk de drie koningen, zo simpel is dat dus...