maandag, juni 11, 2007

Koningin Beatrix Opgegeten

Als ik een glas whisky als slaapmuts drink heb ik altijd fantastische dromen. Zo heb ik bijvoorbeeld zaterdagnacht gedroomd dat ik de Nederlandse koningin Beatrix heb opgegeten. Niet de echte, maar een levensecht marsepeinen exemplaar dat ik in een soort snoepwinkel had gekocht. Het grappige was wel dat ze 'auw' zei als je er bijvoorbeeld een vinger afbrak om op te verorberen. Omdat zo'n hele Beatrix te veel is voor één mens heb ik uiteindelijk wel haar gezicht in partjes gesneden en uitgedeeld aan toevallige voorbijgangers. Als er iemand deze droom verklaren kan...

3 opmerkingen:

Anders zei

God save the queen !!!
June 2007 marks two remarkable 30 year anniversaries: the Queen’s Silver Jubilee and the release of the Sex Pistols’ irreverent God Save the Queen with its infamous album cover by Jamie Reid . To coincide with these landmark events, Barbican Art Gallery is staging Panic Attack! Art in the Punk Years.
http://www.barbican.org.uk/artgallery/event-detail.asp?ID=4998.

Anoniem zei

Ik vraag me af of die androwhizz uw berichtje helemaal begrepen heeft.

Anoniem zei

tis nogal ne rare, den androwhizz

pyra