vrijdag, april 06, 2007

Zesde Dag Ton

Donderdag was de zesde dag in de ton en alweer ongelofelijk interessant. Om te beginnen ben ik door de organisatie 'De Lege Ton van Diogenes' met oorkonde benoemd tot Very Imaginary Person; een titel waar ik heel trots op ben. Verder kwam Pierre nog langs die mij duidelijk probeerde te maken dat ik eigenlijk een wandelende stofstroom ben die alleen maar doet wat Zeus mij opdraagt, kon ik een sympathieke oudere dame er eindelijk van overtuigen dat God flauwe kul is en ben ik erin geslaagd om Eva en Wannes, twee jonkmensen die in 't Brantijzer vanaf 20 april een tentoonstelling houden met gefotoshopte kadertjes over Baudelaire, duidelijk te maken wat de zin in hun leven is. Als dreun op het vuurwerk kwam kunstenaar Bert Lezy de cd van zijn experimentele muziekgroep Z'wham brengen waarvan hij me al eens een exemplaar op casette had bezorgd toen hij 14 jaar was, maar die ik niet meer kan afspelen omdat ik geen casetterecorder meer heb. Voor de rest alweer heel veel interessante vragen, koude voeten en honger. U mag altijd langskomen met een tros druiven of een homp brood...

Geen opmerkingen: