zondag, april 15, 2007

Negende en Laatste Dag Ton

Op mijn laatste tondag schroeide buiten de zon tegen 27 graden. Niettemin kwamen mijn vaste tonvrienden allemaal nog even op bezoek -onderandere om te zeggen dat mijn boekje heel interessant maar wel verderfelijk was - en bleven heel wat groene watermanbezoekers toch nog een uitgebreid praatje maken ondanks het lekkere weer. Bij het verlaten van de ton heb ik mijn David-onderbroek aangetrokken en ben even de menschen op de straat gaan groeten samen met de mevrouw van de Rivier, het keldercafé van de Groene Waterman. Het tonavontuur zit erop maar vanaf nu gaat de ton op reis! Als u een filosoof in een ton op uw festival of barbecue wil die alles weet op ieders vragen, geef dan gerust een kres en daar komt Diogenes.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wamoetakoste?

Anoniem zei

inderdaad, wat is de prijs?

Geert Beullens zei

U mag de filosoof bieden wat u vindt dat de filosoof toekomt.
Diogenes