vrijdag, maart 02, 2007

De Diogenes van Antwerpen

Na de Friese filosoof Erik Hoekstra zal ikzelf zoals reeds halvelings aangekondigd ook in de voetsporen van Diogenes treden. Van 31 maart tot 7 april ga ik eveneens in een ton wonen en wel in boekhandel De Groene Waterman. De ton zal wel iets minder groot zijn dan die van mijn Friese collega. Hoekstra verschanst zich namelijk een week lang in een echt tonnenhuis. Eigenlijk klopt dat langs geen kanten want Diogenes hing namelijk altijd met zijn blote benen uit zijn ton. Daarom heb ik voor een iets kleiner model gekozen. U kan de ton alvast bewonderen op de foto hiernaast, vlak voor ik er de watervallen van Coo mee wil afgaan...

2 opmerkingen:

Philip zei

En dat is naar aanleiding van de presentatie van je nieuwste boek vermoed ik.
Ben je daar dan 24/24? Dat zou handig zijn want dan is de Groene Waterman de eerste fysische boekhandel die ook 's nachts open is. En die bovendien een signerend filosoof heeft om 3u 's nachts.
Mag Fee mee in de ton?

Anoniem zei

Zo is het! (En niet anders)