maandag, maart 05, 2007

37 37 37 37 37 37

Sinds zondag 4 maart ben ik 37 jaar oud. Het was een heerlijke verjaardag en ik heb voor de eerste keer in mijn leven alleen maar cadeautjes gekregen waar ik echt blij mee ben: 42 blikje sardienen, een Russisch zangboekje voor bij het kampvuur, een Borat-onderbroek, allemaal flessen heerlijke rode wijn, een megabokaal volauvent, een opgezette triggerfish etc. Allemaal prachtcadeaus dus! Het enige geschenkje dat ik wat minder vond was een fles tafelbier van Orange Pied De Boeuf, maar die heb ik al aan mijn moeder gegeven. Wie nog geen cadeau heeft gegeven, mag altijd een verrassing opsturen of persoonlijk brengen naar de Isabellalei 114, 2018 Antwerpen

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ploficiat met uw verjaaldag Geelt! Was el niet bij omdat ik op een andel verjaaldagsfeestje was: de Pink Palty van SS. Had mij daarvool een loos hemmeke aangeschaft en loos is en blijft wel een foute kleul alhoewel het nog altijd betel is dan pakt bluin of beige.
Nu lispel ik een beetje van de dikke aft op mijn huig en tong.
Geniet van uw saldienekes en andele leuke kadokes en tot op één of andele volauvendledi of pizzateldag.
gloeten
Sid

Anoniem zei

multi grazie dear sid

Anoniem zei

ploficiat nog is aan de bolatimitatol - de elektlonikaman eeft wel mijne koptelefon naal de boem gedaan dus ge moogt hem zeggen dat ik el is een nieuwe kom kiezen in zijn elektlozaak