donderdag, maart 22, 2007

Zo is het (En niet anders!)

Met trots kan ik aankondigen dat mijn filosofisch handboek 'Zo is het! (En niet anders)' momenteel op de drukpersen ligt en vanaf 31 maart ook te verkrijgen zal zijn. Het boekje vertelt u in 80 bladzijden de antwoorden op alle filosofische vragen die het mensdom al eeuwen lang bezig houdt. 'Bestaat God?' 'Is de democratie een goed systeem?' 'Mag je mensen opeten?' 'Bestaat er buitenaards leven?' etc... Eindelijk komt u het allemaal te weten.
Voorlopig zal het boekje alleen in de Antwerpse boekhandel 'De Groene Waterman' te verkrijgen zijn, alwaar ik tussen 31 maart en 7 april als Diogenes in een ton ga wonen en alle bezoekers hun al dan niet filosofische vragen zal beantwoorden. U bent vanzelfsprekend ook van harte uitgenodigd om op bezoek te komen...

6 opmerkingen:

Anders zei

Aha aha aha ! Alvast nen dikke proficiat met je nieuwe boek. Ben benieuwd...

Anoniem zei

Gaan we dan ook eindelijk "The meaning of life" te weten komen ?
:-)

Geert Beullens zei

natuurlijk

Anoniem zei

Ik heb mijn vraag al!
Ik dus kom zeker in de ton kijken.
Kim

Anoniem zei

Allez, Proficiat met je boek. Als ik uw omschrijving lees staat er in het boek enkel 'NEE', of vergis ik mij? ;)

Misschien spring ik ook wel eens binnen (in de groene waterman, niet in de ton).

Tot dan

Michael

Anoniem zei

Op de vraag: Moet ik dit boek absoluut kopen? is het antwoord alvast 'Ja'. Dat is trouwens wetenschappelijk én metafysisch bewezen.

Pyra